התקנון שלנו

החלק הזה יעבור מהר, מבטיחים...

   להלן התקנון שלנו, מומלץ לעבור על כל הסעיפים ולוודא את הבנתם! אני והצוות פה לכל שאלה והבהרה 😊

 


הקדמה קצרה:

  • חברת A+ בעלת ניסיון של שנים רבות בליווי של אלפי תלמידים. החברה ממליצה לעדכן אותה בציונים קודמים של התלמיד וזאת משום שעבודה טובה "מדי" וקבלת ציון גבוה החריגים בנוף ציוניו של התלמיד יכולים לעורר חשד להעתקה. לעיתים עבודה בעלת ציון גבוה מדי תוביל לחשד בתלמיד בעילה של "הונאה" והחברה תעדיף להמליץ על ציון "ממוצע" יותר לשם רווחתו והצלחתו של התלמיד.


  • חשוב לציין כי על אף שמדובר בבית עסק מעמידה A+ את ערכי המוסר, ההלכה היהודית, היושר והאמינות מעל לערך הכספי ולפיכך תעדיף לפעול לפיהם גם במקרה של הפסד\אי-רווח כספי מצידה. בהתאם, ל-A+ הזכות המלאה לבחור להפסיק התקשרות\למנוע התקשרות עם לקוח אשר אינו עומד בערכי ההתנהגות הבסיסיים שלה ו\או מפר את אחד התנאים האמורים. כמו כן, סיום התקשרות במצב כזה אינו מחייב את A+ בהחזר תשלום כזה או אחר.

 

זהו התקנון של חברת A+ ואנחנו מתחייבים לעמוד בהתחייבויות המובאות לעיל:

 

  • אחד הדברים המייחדים את A+ הוא השימוש שלה בתכנת ORIGINALITY של +A שבאמצעותה אנו מוודאים את מקוריות התוצר לפי הפרמטרים של כלל מוסדות הלימוד בישראל. כל תוצר שנשלח לתלמיד עבר את התוכנה בהצלחה, מה שמהווה "חותמת מקוריות".
  • A+ מתחייבת לפעול בהתאם לחומרים שנשלחים אליה ובהתאם לכללים האקדמיים במדינת ישראל.
  • A+ מתחייבת להציג המלצות עדכניות ורלוונטיות לבקשתו של התלמיד.
  • A+ מתחייבת לכך שלא יעשה שימוש בעבודה ששולמה על ידי לקוח ושהזכויות הקנייניות במלואן יועברו אליו.
  • A+ מתחייבת לצוות את הכותב המתאים ביותר בעל המומחיות הרלוונטית לעבודה הנדרשת, תוך השקעת מחשבה בשאיפה להשיג את התוצאה הטובה ביותר למען התלמיד.
  • A+ מעסיקה כותבים בעלי תואר שני שסיימו בממוצעים גבוהים (85 ומעלה) בלבד, A+ לא תעסיק כותבים אשר אינם עומדים בסטנדרטים האמורים.
  • A+ מתחייבת לקחת פרויקטים בתחום התמחותה בלבד. כמו כן, מתחייבת היא לנהוג בכנות עם הלקוחות ולסרב לקחת פרויקטים אותם לא תוכל לבצע על הצד הטוב ביותר באופן שיהווה תמורה ראויה להשקעתו הכספית של הלקוח. החברה מתחייבת לסרב לפרויקטים מסוג זה גם במחיר של "הפסד כספי" על מנת שלא ליצור מצב של עוגמת נפש.
  • A + מתחייבת לנהוג בלקוחות בכבוד ולהשתדל לסייע ככל שביכולתה, לעיתים גם במקרים שהם בבחינת "לפנים משורת הדין".

 

עד לכאן- התחייבותנו כלפי הלקוח.

מטרתה של חברת A+ היא לסייע לכם לסיים את התואר ולכן אנחנו ממליצים לכם להיות איתנו בקשר שוטף. ל-A+ ניסיון של שנים רבות בתחום ונרצה כעת לציין כמה נקודות חשובות על מנת שהעבודה בינינו תהיה נעימה ומוצלחת. אנו ממליצים ללקוח לקרוא את הנקודות בתשומת לב רבה:

 

 

זמני פנייה ואופן פנייה:

  • A+ מבקשת בכל לשון של בקשה לפנות אליה בשעות הפעילות בלבד: ימי א'-ה': 9:00-18:00.
  •  צוות ההנהלה והכותבים של A+ הנו שומר שבת ולכן לא יינתן מענה בימי שישי, שבת ובחגי ישראל. 
  • על התלמיד ועל חברת A+ לזכור שהיחסים ביניהם אינם של עובד ומעביד אלא של לקוח ושל נותן שירות- על כן אנו מקפידים על שפה נקייה, נעימה ומכבדת ולא תובענית. צוות A+ מודע לכך שתקופת הלימודים היא תקופה לחוצה והוא פה בשבילכם.
  • A+ תשמח לשמוע את דעתכם, הערות והארות, כל עוד הדבר נעשה מתוך כבוד והערכה הדדיים.
  • A+ מבקשת בכל לשון של בקשה שלא להתקיל אותה ולהימנע ככל האפשר ממקרים של הגשה מ"הרגע להרגע": A+ פועלת לפי לו"ז מסודר מראש שמתעדכן בתחילתו של כל שבוע. עבודה שתימסר ל-A+ בהתראה קצרה וברגע האחרון תגרור שינוי כולל בלו"ז ולמחיר גבוה יותר, בהתאם. A+ ממליצה בחום לתת התראה של שבוע מראש לכל הפחות.
  • A+ מבקשת שההתנהלות מולה תתבצע באמצעות הווטסאפ העסקי בלבד (050-685-1059).
  • במידה וירצה התלמיד לערוך שיחת טלפון עם צוות ההנהלה יתואם הדבר מראש אל מול נציג\ת השירות.

 

מדיניות תיקונים:

 במקרה בו חברת A+ לא תעמוד בצמוד להנחיות שנמסרו על ידי התלמיד יינתן תיקון מידי בחינם, כל עוד עומד המקרה בתנאים הבאים:

  1. על התלמיד לוודא שההנחיות שהעביר הינן מדויקות. A+ לא תבצע תיקון בשל הנחיה לא מדויקת אשר הועברה שלא במדויק. 
  2. על התלמיד לבדוק את העבודה שנשלחה אליו ב - 24 השעות הראשונות לאחר קבלתה וזהו חלון ההזדמנויות היחיד לבקשת תיקון.
  3. A+ הנה חברה בעלת ניסיון של שנים רבות בתחום, ואולם האחריות למסירת דבריו והנחיותיו של המרצה מוטלת על התלמיד בלבד, שכן A+ אינה יכולה להבין לעומק את דרישותיו של המרצה משום שהיא אינה יושבת בפועל בכיתה. על התלמיד להעביר דגשים מיוחדים שניתנו בכיתה בעל פה על מנת שתוכל A+ לבצע את עבודתה כראוי, והוא זה שיישא באחריות אם לא עשה כן.
  4. איי פלוס אינה אחראית לביצוע תיקונים לאחר שעברה העבודה את עיניו הבוחנות של התלמיד ואת אישורו. משלב זה ואילך- יתבצעו הערות מרצה ותיקונים בתוספת תשלום בלבד.

  את הסעיף שלעיל נרצה לחדד ולהסביר מעט יותר לשם מניעת אי-הבנה:


לאחר הסדר יתרת התשלום על ידי התלמיד ושליחתה של העבודה על ידי A+ זוהי אחריותו הבלעדית של התלמיד לעבור על העבודה ולבדוק את עמידתה בהנחיות. A+ תאפשר לתלמיד לבקש תיקון תוך 24 שעות מרגע שליחת העבודה במידה והוא חש שהעבודה אינה עונה על ההנחיות או מעוניין להוסיף לה. A+ תבצע תיקון מסוג זה בחינם.

 כל בקשת תיקון החורגת מחלון הזמן של 24 שעות תגרור עמה תוספת תשלום (במידה וישנו מקרה חריג שבשלו לא יוכל התלמיד לעבור על העבודה תוך 24 שעות יש לפנות לנציגנו באופן פרטי ולקבל הארכת זמן).  ברגע שבו אישר התלמיד שהעבודה לשביעות רצונו ומגיש הוא את העבודה למרצה, מועברת האחריות על טיבו ואיכותו של התוצר לתלמיד. כלומר: אם אישר התלמיד את העבודה אך המרצה אינו מרוצה ממנה וטוען כי לא עמדה בהנחיות\אינה לשביעות רצונו\ וכיו"ב- זוהי אחריותו של התלמיד בלבד ולא יתבצע החזר כספי ו\או תיקון בחינם.

 

התנהלות העסקה ומחירים:

  • A+ מציעה את המחיר ההוגן ביותר עבור התוצר שאתם מבקשים. אנו משתדלים להיות מעט זולים יותר משאר החברות בשוק (ואתם מוזמנים לבדוק אותנו 😉).
  • לכן, התמקחויות מצידו של התלמיד על המחיר לא יתקבלו בברכה ועלולות לשמש עילה בידי החברה להפסקת ההתקשרות.
  • A+ אינה מעניקה הנחות והמחירון הנו אחיד וקבוע מראש. הנחות מיוחדות יינתנו במקרים חריגים בלבד אותם ניתן יהיה לברר באופן פרטי אל מול נציג\ת השירות.
  •    על התלמיד לשלם מקדמה על סך שליש מהסכום הכולל שיקבע בהצעת המחיר, לצרף צילום אסמכתא המעיד על העברת המקדמה לחברת A+, ורק לאחר מכן תחל העבודה. 
  •    עם סיום העבודה תעדכן A+ את התלמיד שהעבודה מוכנה לשליחה ומיד לאחר כך יעביר התלמיד את היתרה. עם שליחת התשלום המלא תישלח העבודה כולה לווטסאפ ו\או למייל של התלמיד לפי בחירתו. 

 

תשלומים:

  • A+ מודעת לחייו המאתגרים של הסטודנט ועל כן מציעה מגוון אפשרויות תשלום לנוחיותו של הלקוח אותן ניתן לברר באופן פרטי אל מול נציג\ת השירות.
  • A+ אינה עובדת ב"שלבים": במידה והתלמיד מעוניין לבצע סמינריון בשלבים כשכל שלב מותנה באישור המרצה, יהא עליו לשלם על כל שלב באופן נפרד כפי שיתומחר על ידי A+. 
  • על התלמיד לשלם באותו היום של קבלת העבודה כל עוד לא נקבע הסדר מיוחד אחר באופן פרטי מראש.

 

החזרים כספיים:

A+ אינה מתחייבת להחזרים כספיים. בקשה להחזרים כספיים תישקל באופן פרטני, כל מקרה לגופו כשחשוב לציין כי כל בקשה להסדר החזר כספי תיבדק על ידי הצוות המשפטי של החברה באופן פרטני על סמך התכתבויות והקלטות השיחה שבין הלקוח לבין צוות החברה. 

 

מקרים חריגים:

חל איסור חמור על התלמיד לבצע כל אקט של תיווך בין A+ לבין תלמידים אחרים: במידה ויתברר שלקוח כזה או אחר קיבל תגמול כספי בדמות שכר תיווך על יצירת קשר בין לקוחות פוטנציאליים לבין חברת A+ יישא הוא בעלויות ההפרש וייפסק עמו הקשר באופן חד צדדי ומיידי ללא החזר כספי.


המשך ביצוע ההעסקה לאחר קריאת התקנון ייחשב כהסכמה לתקנון.

 

עכשיו כשהכל ברור, שבו בנחת ותנו לנו לעשות את העבודה...

Share by: